Faq

Bestellen & Bezorgen

Normaal gesproken ontvang je via de mail een track en trace code van je bestelling, zodra deze is verzonden. Geen track en trace code ontvangen? Stuur dan gerust een mailtje naar [email protected] en we zorgen ervoor dat je de track en trace alsnog ontvangt.

De verzendkosten voor Nederland bedragen ā‚¬5,45 ex. btw, voor BelgiĆ« ā‚¬6,95 ex. btw en Duitsland ā‚¬8,99 ex. btw . Vanaf ā‚¬95,00 bezorgen wij gratis in Nederland en BelgiĆ«. In Duitsland vanaf ā‚¬195,00.

Wij rekenen een eenmalige bijdrage. Ongeacht de grootte van de bestelling. Prijzen zijn exclusief btw

  • Frankrijk: ā‚¬24,99
  • ItaliĆ«: ā‚¬29,99
  • Denemarken: ā‚¬25,99
  • Spanje: ā‚¬29,99
  • Oostenrijk: ā‚¬24,99
  • Zweden: ā‚¬29,99

Helaas. Voor grotere bestellingen kunnen we een uitzondering maken maar kleinere bestellingen zijn niet op te halen en worden bezorgd via PostNL of een andere vervoerder.

Ja, ook particulieren kunnen bij onze groothandel bestellen. Betalen kan gemakkelijk via iDEAL, bankcontact, visa/mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay of betalen achteraf via Billink.

Heb je een account bij Compliment.nl? Ga dan naar je account en kijk bij het tabblad bestellingen. Bekijk vervolgens de order die je nog een keer wilt bestellen. Daar vind je onder de order, de link voor Opnieuw bestellen. Alle producten van je vorige bestelling verschijnen dan in je winkelmand die je vervolgens kunt aanpassen.

De producten die wij verkopen hebben wij op voorraad. Wanneer je voor 12:00 bestelt, dan heb je het vaak al de volgende dag in huis. Bij grotere aantallen kan het zijn dat wij eerst moeten bijbestellen. Je krijgt dan op werkdagen nog dezelfde dag hier een melding van en je kan eventueel kosteloos de bestelling annuleren. Desgewenst is het ook mogelijk om vooraf te informeren naar de levertijd, mail dan het artikelnummer + de gewenste hoeveelheid naar [email protected].

Onze standaard vervoerder is PostNL, grotere pakketten worden verstuurd met Transmission. Bij beide partijen is het mogelijk om een track-and-trace nummer te ontvangen. Geen track-and-trace nummer ontvangen? Mail dan naar [email protected].

Betalen

Als je vragen hebt over je factuur, kun je rechtstreeks contact opnemen met Billink via de contactgegevens op de factuur. Voor andere vragen over je bestelling kun je zoals altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Billink voert een controle uit bij elke aanvraag voor achteraf betalen. Hoewel wij vaste klanten zo veel mogelijk vooraf doorgeven aan Billink, kan het soms toch gebeuren dat een aanvraag wordt afgewezen. In dat geval kun je contact met ons opnemen, zodat we dit samen kunnen oplossen.

Als jouw aanvraag om achteraf te betalen via Billink wordt afgewezen, kun je contact met ons opnemen. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en zoeken graag samen naar een oplossing. Vaak kunnen we jouw bestelling alsnog goedkeuren en het voor je in orde maken.

Ben je op zoek naar de factuur? Nadat de bestelling is verzonden, ontvang je automatisch de PDF-factuur van je bestelling via de mail. Geen factuur ontvangen? Stuur dan gerust een mailtje naar [email protected] en we voorzien je van een factuur.

Bij Compliment.nl is er keuze uit de volgende betaalmethodes:

  • Bankoverschrijving
  • iDEAL
  • Paypal
  • Visa/Mastercard
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • Achteraf betalen via Billink
  • Apple Pay
  • Google Pay

Garantie & reparatie

Lees de algemene voorwaarden op onze website

Dat is vervelend en lossen wij op. Graag vragen we je melding te maken via ons retourformulier. Hier kun je aangeven welke artikelen beschadigd zijn en direct een foto toevoegen. Bovendien kun je gelijk aangeven of je het aankoopbedrag terug wilt ontvangen of dat je een nieuw artikel wilt ontvangen.

Inloggen

Het instellen van een nieuw wachtwoord kan via de volgende link:Ā https://www.compliment.nl/my-account/lost-password/

Inloggen is mogelijk via de link:Ā https://www.compliment.nl/my-account/. Wanneer je bent ingelogd, heb je toegang je vorige bestellingen en facturen en is mogelijk om het factuur en/of verzendadres te wijzigen.

Retouren & annuleren

Retourneren is eenvoudig:

  1. Ga naar ons retourformulier en vul je ordernummer en e-mailadres in.
  2. Geef per artikel aan wat je wilt retourneren en met welke reden.
  3. Vul je eigen adres in en verstuur het verzoek.
  4. Zodra het verzoek door ons is beoordeeld, heb je de mogelijkheid om een retourlabel aan te maken.
  5. Plak de label op de originele doos en lever het in bij een DHL, DPD of PostNL-punt

Alle kosten worden vergoed behalve de kosten die u maakt voor het retourneren.

Beschadiging of het verkeerde product ontvangen? Ook dan kun je ons retourformulier invullen en een gratis retourlabel ontvangen.

Telefoonnummer: 085 065 5746
E-mailadres: [email protected]

Retouren
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Compliment.nl hanteert een retourtermijn van 14 dagen herroepingsrecht.
Binnen het retourneren is indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking, onbeschadigd en onbevuild.
Retouren dienen compleet te zijn. Als blijkt dat er onderdelen ontbreken wordt uw retour niet in behandeling genomen.
U kunt aangeven via het retourformulier of u een vervangend product wenst.
Wanneer u een verkeerd artikel of een artikel met een fout heeft ontvangen moet deze altijd terug. Alle retourkosten zijn voor ons als winkelier.
U kunt schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling melden via e-mail of telefoon.
Het is niet toegestaan artikelen na de retourtermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreft

Wilt u een defect artikel retourneren op basis van een gegronde reden, dan zijn alle kosten binnen de garantietermijn voor ons, wel vragen wij om het retourformulier in te vullen.
Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Dan is het mogelijk dat een deel of alle kosten door worden berekend naar u, wel vragen wij om het retourformulier in te vullen

Crediteringstermijn & verwerkingstijd

Na het verwerken van uw retour zult u geĆÆnformeerd worden over de status en verdere gang van zaken.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument
Bij een retour binnen 14 dagen het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort.
Facturen
Het is niet mogelijk om uw adresgegevens te wijzigen op een bestaande factuur.
Zakelijke klanten ontvangen bij bestelling geen factuur maar een pakbon. Een factuur is later opvraagbaar via [email protected]

Wat zien wij als een gegronde klacht?
Deze is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
Retourneren is eenvoudig:
  1. Ga naar ons retourformulier en vul je ordernummer en e-mailadres in.
  2. Geef per artikel aan wat je wilt retourneren en met welke reden.
  3. Vul je eigen adres in en verstuur het verzoek.
  4. Zodra het verzoek door ons is beoordeeld, heb je de mogelijkheid om een retourlabel aan te maken.
  5. Plak de label op de originele doos en lever het in bij een DHL, DPD of PostNL-punt
Alle kosten worden vergoed behalve de kosten die u maakt voor het retourneren.Beschadiging of het verkeerde product ontvangen? Ook dan kun je ons retourformulier invullen en een gratis retourlabel ontvangen.Telefoonnummer: 085 065 5746 E-mailadres: [email protected] Heeft u een klacht over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft? Dan vragen wij vriendelijk dit door te geven via de e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen uw klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.Retouren De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.Compliment.nl hanteert een retourtermijn van 14 dagen herroepingsrecht. Binnen het retourneren is indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking, onbeschadigd en onbevuild. Retouren dienen compleet te zijn. Als blijkt dat er onderdelen ontbreken wordt uw retour niet in behandeling genomen. U kunt aangeven via het retourformulier of u een vervangend product wenst. Wanneer u een verkeerd artikel of een artikel met een fout heeft ontvangen moet deze altijd terug. Alle retourkosten zijn voor ons als winkelier. U kunt schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling melden via e-mail of telefoon. Het is niet toegestaan artikelen na de retourtermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreftWilt u een defect artikel retourneren op basis van een gegronde reden, dan zijn alle kosten binnen de garantietermijn voor ons, wel vragen wij om het retourformulier in te vullen. Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Dan is het mogelijk dat een deel of alle kosten door worden berekend naar u, wel vragen wij om het retourformulier in te vullenCrediteringstermijn & verwerkingstijdNa het verwerken van uw retour zult u geĆÆnformeerd worden over de status en verdere gang van zaken. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument Bij een retour binnen 14 dagen het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort. Facturen Het is niet mogelijk om uw adresgegevens te wijzigen op een bestaande factuur. Zakelijke klanten ontvangen bij bestelling geen factuur maar een pakbon. Een factuur is later opvraagbaar via [email protected]Wat zien wij als een gegronde klacht? Deze is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
  • Beschadiging door opzet of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Lege batterijen en accu’s die je via Compliment.nl hebt gekocht, kun je gratis retoursturen. Vul ons retourformulier in.

Heb je vragen? Wij helpen je graag verder. Gebruik hiervoor onderstaand formulier of mail naar [email protected]
Bellen mag natuurlijk ook! Telefonisch zijn we bereikbaar op telefoonnummer 085 065 5746. 

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.